fredag, december 23, 2011

På begäran; GRANEN!!!



7 kommentarer:

FrkLugn sa...

Alldeles totalt hämningslös!

The Hawk sa...

Det är förresten inte en arisk granfan. Det är en äkta Liberacegran som skulle kunna kallas gayvänlig, om det inte vore för att mina homosexuella vänner har betydligt bättre smak än så. Tacky men trevlig helt enkelt.

Katarina, granpolis sa...

Mäh? Plötsligt framstår FrkLugns gran som nästan, snudd på, stilig! Vad ska man säga om det här? Men Håkan då!

The Hawk sa...

Katarina!

Nu deppar jag ihop. Tuva och jag tyckte den var så vacker. Agnes vägrar i princip fira jul här. Kan vi intebara nöja oss med att granen är som bananen och att smaken är som baken? Det är ju ändå en bländvit gran!

God jul!

FrkLugn sa...

Allt som bryter mot traditionerna är av godo. Klart det är en gaygran!
Den är ganska långt bort från det heteronormativa. Den är underbar.

Katarina, graninspektör sa...

Nåja... En gran är en gran är en gran... Längre än så sträcker jag mig inte! ;-)
Hur som haver.... En god jul och ett gott nytt från 27:an!

The Hawk sa...

Tack gode Gud för goda gran(n)ar!