fredag, december 16, 2011

En radioepok närmar sig sitt slut.

Fick telefon från Filip idag och han berättade att äventyret som "länskorre" börjar närma sig sitt slut. Ledningsgruppen vill ha förnyelse i P4 morgon och vill ha ett annat koncept. Det är okej. Jag visste inte vad jag gav mig in på, men det har varit väldigt roligt att få sina minuter i radion med jämna mellanrum. Jag har sett det som ett hedersuppdrag och jag skulle inte ha velat vara utan erfarenheten. Samtidigt kan jag ha förståelse för tanken. Jag trodde kanske det handlade om ett år på sin höjd, nu har vi hållit på i nästan tre år. Låt nya röster höras. Jag drar mig tillbaka in i anonymiteten igen, helt utan bitterhet. Men än är det några gånger kvar och de ska så klart göras hörvärda. Nästa gång på tisdag.

Inga kommentarer: