tisdag, december 27, 2011

Oj oj oj, nu blev det nästan lite vågat...

Börjar inse att det där tvåtusende inlägget närmar sig, och i och med det också stunden när jag lovat min dotter en något snyggare och tidsenligare blogdesign. Tänkte, jag kan väl pröva att göra ett blog-huvud i alla fall. Det blev inte särskilt bra, men nu får det sitta där, så jag får tid att vänja mig och kanske hitta på något bättre.

Jag har dessutom ändrat etikettlistan till ett hypermodernt moln och bytt "veckans motto" som sett likadant ut i tre år nu tror jag. Men nu törs jag inte hitta på mer stolleprov idag, för då kan det hända att jag inte känner igen mig nästa gång jag ska gå in och skriva.

2 kommentarer:

FrkLugn sa...

Grattis till tvåtusende inlägget och nya kostymen! Lagom sparsmakat för en bloggande man i sina värsta år.
Länge sedan dagens outfit var på tal ...

The Hawk sa...

50 inlägg kvar än, jag bara övar. Dagens outfit kan snart återuppstå igen.