torsdag, december 08, 2011

Citerad i NA, nätverksträff, julsånger på biblioteket och en avslagen hockeymatch

Svårare än så var det egentligen inte att sammanfatta onsdagen den 7/12. Slog upp tidningen i morse och såg "skandalrubriker" om Kumla igen. Dessutom var jag själv citerad och jag lät som värsta neggot, trots att jag verkligen försökte balansera mig själv när NA ringde. Sedan årets sista nätverksträff för fritidshemspersonalen, jag måste säga att jag har hamnat i ett härligt gäng som nu också lärt känna varann väl och pratar ganska prestigelöst och fritt med varann.

På eftermiddagen var det dags för framträdande med Stenes julsångare, dvs jag själv, Birgitta Kinnander och Marianne Sjöberg. I ett svagt ögonblick hade vi lovat att bidra med några julsånger på bibliotekets boktipsträff. Det blev både Deck the halls och Snart kommer änglarna att landa och lite däremellan. Vi fick jättefina bokjulklappar med oss hem och det kändes nästan för mycket, men det var bara att tacka och ta emot.

Kvällen avrundades med Kumla-Tranås och mitt lilla referat kan ni läsa här om ni vill. Finns nog inte så mycket mer att säga om den matchen.

Inga kommentarer: