fredag, december 16, 2011

En vecka kvar till jul...

Skönt att tänka på att det börjar närma sig lite ledighet. Tuva och jag har häckat framför teven ikväll. Agnes är på "late night" på ungdomsgården och förväntas hit vid tvåtiden tillsammans med Julia och Amanda. Så dags lär jag knappast vara vaken. Ingen fara tror jag, jag litar på de där tjejerna.

Coldplaybiljetten som Agnes skulle få i julklapp blev ett teknikt fiasko. Jag fick mail från Janne och läste det i min mobiltelefon och i mailet stod det om konserten. När jag svarade fick den idiotiska HTC-n för sig att skicka svaret både till Janne och som kopia till alla som hette Sandberg i kontaktlistan. (Fråga mig inte varför...) Vips så visste hon något hon inte skulle veta innan julafton. Nå, en tröst var i alla fall att hon blev väldigt glad.

Inga kommentarer: