onsdag, december 14, 2011

Jag har fått igång pannan! Själv!

Utan mina grannars hjälp. Jag är så jäkla nöjd. Värme sprider sig i huset. Jag kunde. Jag tryckte på rätt knapp! "Is it a priest? Is it a chairman? No, It´s the värmepannarepairman!" That´s me!

Det var väl det bästa som hände idag, på jobbet var det däremot mindre kul, en del arbetsuppgifter är sannerligen mindre behagliga än andra. Men det gick ju det med.

Kumla spöade Gislaved i sista grundseriematchen. Jag följde den på datorn. Kunde inte uppbåda tillräckligt mycket entusiasm för att ta mig till hallen. Nu får det bli nya tag efter jul.

Så har jag i alla fall fått tag i en riktigt bra julklapp till Agnes i dag. Den kommer hon att bli glad för. Nu gäller det bara att hitta på något lika bra till Tuva.

3 kommentarer:

Regn sa...

Och när vill du bli cattakingcareman? :) It's up to you! Den ena lilla sötnosen dräpte en sork under dramatiska former i går kväll och smaskade i sig hela härligheten under högljutt morrande.

The Hawk sa...

Farliga saker! Vi vill gärna komma i helgen om du är frisk och orkar.

FrkLugn sa...

Du blir nog en fullfjädrad hemmansägare med tiden. Trilskande pannor hör till de klurigare grejerna i husägandets vedermödor.