torsdag, december 15, 2011

Julsmörgås, julbord, julmätt...

Jag har nog ätit upp mig ett par kilo idag. Julsmörgås med förvaltningen först, sedan iväg till Fjugesta och julbord tillsammans med Stene på "Bönan och Kakan". Förvaltningens julmacka var väl som en sådan ska vara, det roliga med den tillställningen var den fantastiska orkester som begick sin debut. Gunnar på kontrabas, Gunilla på flygel, Mait och Ingela på fiol, Mirjam på tvärflöjt, petit moi på gitarr, stundtals fantastiskt stämningsfullt och vackert, stundtals aningen småsurt... Härliga tider!

Så snabbt iväg till Fjugesta för underbart gott och trevligt julbord ihop med vännerna från Stene. Mycket bra måste jag säga, allt man kunde önska sig. Fräscht och fint. Rekommenderas.

Vi fick också tillfälle att säga tack till Jessika E och om det kan jag inte skriva så mycket här, för då blir jag bara gråtmild. Jessika är en av de finaste människor jag haft förmånen att få lära känna i hela mitt liv. Så är det bara.

Inga kommentarer: