måndag, oktober 13, 2008

Nu börjar det dra ihop sig rätt ordentligt...

For till läkargruppen i dag för att få mig lite gulsotsvaccin och malariaprofylax. Självklart på drop-in, det hade jag ju lyckats läsa mig till på internet att de hade. Not... www.jordenrunt.se var inte helt uppdaterade. Men syrran på vaccinationskliniken var schysst och tryckte i mig en spruta på sin lunchrast, så det ordnade sig i alla fall. Heder åt henne.

Körde förbi Marieberg och Forex och hämtade pengar också, har inte riktigt koll på vad det här äventyret kommer att kosta men boende, mat och transporter är ju redan betalda, så det är väl ett och annat glas pinot noir som ska betalas... Janne & Thomas sade att det var halva priset mot hemma ungefär. Vi får väl se...

Vill ni kolla några otäcka hotell jag ska bo på är det bara att klicka här (Krugerparken), här (Swaziland), här (Elangeni) , eller kanske här (Kapstaden.) Visst ser det direkt läskigt ut...

Jag tar med mig en dator och finns det bara bra nätverk så ska jag försöka bloga lite om vad som händer. Håll kollen!

Inga kommentarer: