söndag, december 14, 2008

Nu är det katastrof...

Jag har inte sett en hockeymatch på sex veckor tror jag, för det har bara varit bedrövligt och RUTTET!!! Men så tänkte jag, idag går jag dit i alla fall, bara två matcher kvar till juluppehållet och Mjölby hemma och chans att klättra ett par placeringar i tabellen i alla fall, om de nu skulle kunna vinna. Jaha. Vad står det efter första perioden? 0-6! Och det kunde varit mer. Nu skiter jag i det här. Ner i tvåan med er. Börja om. Sparka alla!!!

1 kommentar:

Fredrik sa...

Hårt! Är själv göteborgare i själ och hjärta, och just nu är det hyfsat ljust på Frölundahimlen. Riktiga supportrars lojalitet prövas dock när det står 0-6 efter en period. Tröttnar du på Kumlaträsket finns det alltid en plats hos supportrarna goa gubbar!

Kumlapastorn Lignell