onsdag, december 24, 2008

Nu är det julaftons morgon

och jag har typ "tokpaketerat" en massa presenter. Mina fingrar är inte vana vid den sortens jobb... Nevermind, jag gjorde så gott jag kunde.

Kan inte låta bli att bli lite statistikfreak. Nu slår jag förra årets 309. Det blir säkert några inlägg till. Men om inget drastiskt händer så tror jag det får vara nog vid nyåret 2008/09. Då har jag blogat i två år lite drygt, jag känner att jag upprätthåller mig vid samma teman och att jag kanske inte har så mycket att tillföra den här världen. Blondinbella har 50.000 träffar varje dag. Jag har, typ, om jag har en lycklig dag, 50...

Inte mycket att gråta över. Jag är väl inte bättre än så. (yngre...)

Vi får se. I alla fall; God jul till er alla... We love!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul!!

Anonym sa...

En Riktigt God Fortsättning
och Gott Nytt År
önskar
trogen bloggläsare
JulKram