söndag, januari 02, 2011

Tiden går, måndag i morgon, dags att försöka börja jobba igen...

Det ska bli jätteskönt på ett sätt, men jag har faktiskt känt mig lite stressad idag, märkte att jag gick och funderade på hur jag skulle kunna hinna "göra ikapp" allt jag missat samtidigt som det ska tas nya tag, och det på fyra timmar... Få ihop den ekvationen den som kan. Får väl ta ett snack med chefen och höra vad hon tycker bör prioriteras...

Bortsett från detta är jag vid gott mod. En sak i taget bara och lite lev och låt leva så fixar det sig säkert.

3 kommentarer:

Britt T sa...

Jobba ikapp...
Du har varit med om något livsomsvälvande. Är övertygad om att din chef har insikt runt prioriteringar.
Gillar att du är vid gott mod :)
Var rädd om Dig!

Anonym sa...

Har en dos börja jobbaångest efter blott fem dagars ledighet. Sömnen vill inte infinna sig.
Nu har ju inte du bara haft en vanlig julledighet.
Gå till jobbet och ta dagen som den kommer. Du behöver troligen inte uträtta några stordåd på dag ett. Det räcker gott nog
/i

The Hawk sa...

Kära Britt,

det har hon helt säkert, jag inser bara att det exempelvis inte går att göra en kvalitetsredovisningoch ta hand om ledarskapet på fyra timmar om dagen... Det blir som det kan... Är övertygad om att det ordnar sig.

I: Några stordåd blev det inte, men jag kom till planet Jupiter på Stene fritids labyrintspel i alla fall. Det du!