måndag, januari 17, 2011

PK, bad och Dexter.

En ganska trevlig måndag. Tog pk-prov på förmiddagen och jobbade 11-16, det är ju för all del ganska behagligt, så kunde man ha det jämt om man hade råd med det...

Passade på att åka och simma efter jobbet, 500 meter bara men det var skönt och framförallt var bastun efter ljuvlig. Nu har jag sett de sista avsnitten av säsong 5 av Dexter. Jag är fascinerad av den serien. Jag är inte mycket för "hårda straff" och dödsstraff tycker jag definitivt inte om, men jag tycker ändå inte att man ska begå brott om man kan låta bli. Men när det gäller Dexter så har jag ingen annan vilja i världen än att han helt och hållet ska klara sig ifrån domstolssystemet för sina massmord och få leva lite lycklig. Det får han nog aldrig. Nå, bra tv är det i alla fall.

Inga kommentarer: