tisdag, januari 11, 2011

Dags igen?!

Jaha, där ser man, 48 år gammal och lever än. Inte illa pinkat av en trähäst...

Blev väckt av två rara barn som sjungande serverade juice på sängen och presenterade mig med en jättefin blå, mjuk och lurvig morgonrock. Precis vad jag önskat mig! Tack så mycket.

Åkte till Åbytorp och förskolan för diverse arbete och sedan till Stadshuset på eftermiddagen och vips så hade de fyra timmarnas arbetstid förflutit. Hämtade upp barnen vid skolan och körde hem och gjorde liten köksröjning innan föräldrarna och Lise kom och åt kinamat och tårta. Inga större excesser, men det ska det väl heller inte vara på en 48-årsdag.

Min pappa kom med en "Kumla-förr-dvd" och till denna nostalgiorgie har jag nu småsnarkat i ett par timmar. Godnatt kära dagbok!

Inga kommentarer: