fredag, oktober 19, 2007

Äntligen fredag...

...vad nu det ska betyda? Jag trivs ganska bra med mitt jobb just nu så det är inte så att jag längtar särskilt mycket till helgen av den anledningen. Men visst är det skönt att kunna konstatera att man kan göra veckobokslut. I alla fall med ett jobb som liksom aldrig "blir färdigt". Vad är jag nöjdast med den här veckan då? Samtalet med Hardemoiterna i tisdags tror jag, för det var viktigt. Surast över? Att jag inte varit nätverksansluten sedan i onsdags. Det skulle se ut det, om det inte vore en landsortsskola...

Nu ska jag ha en bira, sen ska jag laga tacos. Ariba!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skål Thank god its friday

Anonym sa...

Veckobokslut, absolut !!! Vi konstaterar här på kontoret att helgen i all ära men fredagar är det något speciellt med ändå, man liksom andas ut och känner in att NU är det helg....