lördag, januari 17, 2009

Körslaget, I luv Hanna Hedlund,

men framförallt tjejen som alltid får stå i tredje raden, hon som har samma karisma som Idol-Alice, det glittrar i ögonen och så ser hon så jäkla lycklig ut. Hanna Hedlund är helt okej, men det var kvinnan med glitterögonen som fick mig att rösta två gånger i kväll...

Sen kan man inte låta bli att förbittras över programmakarnas dåliga fantasi... Kiss & Pink på samma kväll? En månad efter idol? Nä då ska Barbadosmagnus hellre ha credit. Daddy Cool är i alla fall en klassiker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast... Jag är litet glad över att endel låtar upprepas, för då får jag en chans att bekanta mig med dem! Och nu tänker jag inte på KISS...

Tänk att man har tappat greppet så totalt om ny musik så att Idol och Körslaget är där jag upptäcker nya låtar! :-(
Men nu har jag Spotify på jobbdatorn så jag vädrar morgonluft! :-)

The Hawk sa...

Ja du ser... Vi växer, vi åldras, vi lär oss...