tisdag, mars 27, 2012

Vi har varit på turné och har kommit lätt på sné, finns det ingen som kan säga var vi é?

Eller, hrm, vi är ju hemma nu, så det är inte mycket att snacka om förresten. Däremot har vi varit i Örebro och spelat, på A-huset, på uppdrag av Per Holm. Det blev väl en ganska odramatisk och trevlig tillställning och folk verkade uppskatta det vi gjorde. Det var bara det att jag fått för mig att det skulle vara i morgon och att vi skulle haft kvällen på oss att repa. Nu blev det tvärtom. Spelning i dag och rep i morgon. Om vi inte hoppar över det förstås. Nu när vi redan har spelat. Vi körde i alla fall "Evangeline", "Flickan och kråkan" och "I natt är jag din" för första gången offentligt. Och lite annat. Agnes var småirriterad på några små felspel, men jag tyckte det lät helt okej.

Eljest har jag blivit fejs-rejpad av min elaka dotter och lärt mig läxan. Inte glömma logga ut i fortsättningen. Men jag bjuder på det.

Inga kommentarer: