måndag, mars 26, 2012

Marsmåndag

En måndag i hösnuvans tecken. Jag nyser och nyser och nyser. Gång efter annan. Med full kraft. Det blir nästan lite komiskt till slut.

Jag har varit med Agnes på utvecklingssamtal idag, vi hade lovat varandra att prata så lite och kärnfullt som möjligt, men det tog en timme och en kvart i alla fall. Så kan det gå när inte haspen är på. Men hon är på gång i de flesta ämnen verkar det som. Skönt det!

Så har vi käkat lite pasta med gorgonzola och bacon och så har vi repat inför onsdagens spelning som jag faktiskt inte vet så mycket om mer än att Per Holm har ringt och bett oss komma till någon spelning på A-huset i Örebro. Men det ska bli kul såklart.

Det var länge sen jag kunde säga att jag hade tre spelningar bokade inom två veckor, men så är det faktiskt nu. Agnes och jag på onsdag, Johan, Janne och jag på lördag på kraxkompaniets engelska pub och så Agnes, Johan och jag på bibblan den 14/4. Riktigt skoj alltihop, det blir det ju när man vill och inte måste.

Inga kommentarer: