fredag, mars 02, 2012

Supertråkigaste fredagen...



Alldeles för trött för att ta någon enda social kontakt - bortsett från ett och annat meddelande på facebook. Det blev en fryspizza och lite slötittande på tv - och det var inte heller särskilt uppmuntrande. Tråkiga "The voice Sverige" och tråkiga "Skavlan" och tråkiga... Inte förrän jag rattade in kunskapskanalen och fick se ett program om Madagaskarkameleonternas sexliv tände det till lite grann. Undrar om det är någon slags tecken?

Lägger mig i sängen och läser lite i stället. Det kan i alla fall inte skada. Hungerspelen del 2 har jag börjat på. Jag gillade verkligen del 1, trots att tematiken var bekant - både genom Stephen Kings Maratonmarschen och genom diverse filmer. Jag tyckte det var en välskriven historia i alla fall, och jag vill gärna fortsätta läsa. Filmen har världspremiär 23/3. Den verkar också bli spännande - i alla fall om man kollar trailern.

Inga kommentarer: