måndag, mars 26, 2012

Och vart tog den helgen vägen?

Jag vet inte riktigt, men fort gick den i alla fall, så snabbt att jag inte ens hann blogga den day by day...

I fredags jobbade jag intensivt hela dagen och när ungarna kom var vi nog lika trötta allihop. Det blev lite tv och tacos bara.

I lördags var det kanonväder och vi var på väg till stugan när vi hastigt och lustigt ändrade planerna och åkte till Ikea för att köpa en ny sängstomme. Sen kom Kristina och Alice på besök i ett par tre timmar och så tog det resten av kvällen att få ihop sänguslingen. Agnes och Tuva skruvade mer än jag, men jag hejade på bra.

I går söndag var det våffeldagen och projektet att bjuda hit mina föräldrar tog halva dagen i anspråk. Den här gången klappade han i alla fall ingen strumpa.

Inga kommentarer: