lördag, april 05, 2008

Jag vet inte vad det är med mig

Jag måste ha en allvarlig psykisk åkomma. Nästan varje vecka får jag stora känsloutbrott när jag tittar på "Så ska det låta". I går till exempel, då satt jag och grät av rörelse. När Linda Bengtzing och Brolle sjöng "Glory Glory Halleluja". Det kan väl inte vara normalt? Frida från "Oh, Laura" var ju också kanonbra. Förra veckan var jag så arg att jag nästan grät då också, för att man släppt in Carola, som ju uppenbarligen inte hade koll på någonting. Det var förnedring på bästa sändningstid och sånt är ju direkt upprörande, i stil med "Du kan inte städa men det kan vi" på tv 4.

Nah, jag får väl leva med det, programmakarna (program-makarna???) kanske har lyckats helt enkelt, men Linda Bengtzing??? Elin på jobbet och jag var ju överens om att vi inte riktigt förstod hennes storhet. Jag får väl göra en megapudel...

Andra artister jag bölat till i the history of "Så ska det låta":

Helen Sjöholm
Tommy Körberg
Bröderna Rongedal
Sarah Dawn Finer
Mannen med den stora munnen
Ett gäng till

Jag får ringa akutpsyk på måndag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frida va bäst!

Hon är min nya favvo!


Janne

The Hawk sa...

Så fruktansvärt karismatisk. Och vilken röst. Läckert!

http://www.youtube.com/watch?v=KIzrnj_VBu8