tisdag, mars 25, 2008

Vi fick i alla fall en riktigt härlig vårdag i Skåne, innan vintern slog till med kraft igen,









tog oss en tur till Kullaberg, och till "Mölle by the sea". Det var jättefint må ni tro, vilket skulle bevisas av ovanstående bilder. Kul att träffa Connie och Bruno också, kändes som det var länge sedan. Det som inte var lika roligt var att tvingas bo på "Hotellet som Gud glömde", men det förtjänar ett alldeles eget inlägg tror jag, så att ni ska veta vad ni till varje pris ska undvika om ni ska bo i Höganäs.

2 kommentarer:

Bruno sa...

Det var trevlig att ni kunne komma o vara några dagar, Connie o jag tyckte det var trevligt. Fina bilder, jag tror jag skall skicka några till Daniel.

The Hawk sa...

Hallå Bruno, vackra bilder blir det ju när man har vackra motiv. *S*

Jag lade ju in dem lågupplösta men de duger ju att titta på "på nätet".

Vi ses!

H