måndag, mars 03, 2008

Den borde förstås ha återfunnits på Agnes blog...

men jag kan inte låta bli...

Agnes och Wilma har skrivit en låt tillsammans. Eposet heter "Du var den ända för mig" och jag publicerar det i sin helhet. Vilka emotioner. Janne Önnerud, släng dig i väggen!!!

DU var den ända för mig

Vers: Du var den som förstod mig när jag var ledsen men den dag du försvann så höll jag på att gå under men jag klara mig för du kom till backs men det var inte mig du ville ha

Ref: Hon var den som var älskad av alla men den dag du försvann blev hon mer hattad hon var redan hattad av sina vänner hon ber om hjälp varje dag hon ber till sin gud att bara få dööö
Men igentligen vill hon leva

Vers: Den lilla flickan som en gång var älskad av alla vill inte gå ut nu för hon är så hattad av alla det är synd om den lilla flickan den lilla flickan kommer aldrig bli älskad igen

Ref: Hon var den som var älskad av alla men den dag du försvann blev hon mer hattad hon var redan hattad av sina vänner hon ber om hjälp varje dag hon ber till sin gud att bara få dööö
Men igentligen vill hon leva.

La mome kunde inte ha gjort det bättre...

Inga kommentarer: