söndag, mars 02, 2008

Ångest, migrän, astma och tinnitus...

Nej jag är inte bakis. Jag har varit på "Lek- och buslandet" tillsammans med mina barn. Det var det värsta jag varit med om. Snacka om white-trash-mekka... Min lätt autisiske vän William fick näsblod och transporterades hem med omedelbart varsel, kaffet kostade 30 spänn, någon idiot stal Agnes jacka. Det var en riktig neggoupplevelse och jag kommer aldrig mer att sätta min fot på detta ställe. High chapparal var ett paradis i jämförelse.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej, jag är Mrs.Caroline, ett privat lån långivare som ger liv tid tillfälle lån. Behöver du ett lån snarast att betala av dina skulder eller om du behöver ett lån för att förbättra din verksamhet? Du har förkastats av banker och andra finansiella institutioner? Vi lånar ut pengar till personer i behov av ekonomiskt bistånd, som har en dålig kredit eller i behov av pengar för att betala räkningar, att investera i affärer med en hastighet av 2%. Så kontakta oss idag via e-post: carolineloan@gmail.com