fredag, januari 11, 2008

I dag är det födelsedag fallera...


...tänk att åren går så jäkla fort fallera...

Det är som det är och egentligen har jag nog inte förändrat mig så mycket på den här tiden, vilket skulle bevisas av bilden ovan, det första bildliga bevis på min existens som finns bevarat. (Eller bevis och bevis, det kan ju vara vilken unge som helst, men jag är rätt säker på att det är Gunvor på bilden i alla fall och då verkar det ju sannolikt att det skulle kunna vara jag.) Tolv dagar står det i albumet. Och med cool frilla. Om det nu är jag. Det skulle kunna vara Jonas Gardell. Eller Johnny Rotten.

3 kommentarer:

Hoffa sa...

Grattis!
Inte ett öga torrt när man ser hur söt du var som barn.
Grattis än en gång och ha en bra födelsdag.
Hälsar vi ifrån Töreboda.
T & J

Anonym sa...

Ett fyrfaldigt leve för födelsedagsbarnet!
Hurra Hurra Hurra hHurra!

The Hawk sa...

Jag bugar ödmjukast och tackar för hyllningarna! Mercy mercy!