måndag, oktober 29, 2012

Gäspiga dagsanteckningar innan sovdags

I dag var jag riktigt trött när jag kom från jobbet. Det blev rätt intensivt att fara runt på tre olika ställen och försöka veta med vilka jag skulle prata om vad. (Det var kompetensutvecklingsdag för Kumlas förskolor.) Därmed inte sagt att det inte gick, för det gjorde det såklart...

Jag hamnade i soffan och framför teven, det var liksom det enda tänkbara alternativet. Reprisen på "allt för Sverige" först, det kan nog bli förnöjsamt i år också tror jag, mycket rörelse och gråt från svenskamerikanerna redan i första avsnittet... Sedan Homeland som ju är en fruktansvärt bra teveserie, spännande som attan...

Föräldramöte i Hardemo i morgon kväll, men sen blir det ledigt ett par dagar. Skönt. Riktigt skönt.

Inga kommentarer: