måndag, oktober 01, 2012

Det här var ingen rolig vecka, ingen rolig helg...

Ingen riktigt rolig måndag heller ska jag väl säga, för jag känner mig sannerligen inte återställd än. Sicken ren riktig dunderförkylning... Igår försökte jag vara tapper och gå på ishockey, men det fick räcka med en period innan det blev hem till sängen igen. Då var jag alldeles genomfrusen och halvvirrig i kolan...

Det är klart att det blir bättre, men nu får det gärna bli bättre snart!!!

Nå, jag överlevde dagen i alla fall. Alltid något.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej Håkan, hej världen

Tack för en mestadels rolig och läsvärd vardagsbetraktelse via bloggen. Nu tenderar det vardagliga skrivandet att fokusera väl mycket på individuella hälsobeskrivningar och det ena klagomålet avlöser det andra.Tandvärk,värk i kroppen och förkulningar drabbar de flesta och hur det upplevs blir tråkigtatt läsa om i längden. Återgå till vad som istället var läsvärt tidigare under teman som kultur, sport ochfritid. Tack för modet att våga ta emot synpunkter
Hälsar en anonym läsare som väljer anonymitet men ändå inte:nära döden för en tid sedan men nu åter i världen

The Hawk sa...

Kära anonyme läsare, det där var för mig en gåta... Måste fundera på den...

Men tack för dina synpunkter. Jag tar emot dem såklart och konstaterar att du har alldeles rätt i det du skriver. Det här liknar mest kattskit nuförtiden. Jag har verkligen kämpat i många år, men på något sätt är det som om orken trutit... Det blir så sällan respons. Går lite snabbare på facebook där jag nog är lite vitsigare och ordvfängigare än här nuförtiden... Men du har alldeles tätt. SKärpning eller nedläggning är vad som gäller. Må så gott!

Håkan