tisdag, januari 24, 2012

Vad är väl en vecka i Egypten mot två dagar i Båsenberga?

Blott intet. Sitta där och äta kamelstek när man kan få njuta av god mat i Båsenberga utanför Vingåker...

Jag skojar bara. Jag skulle definitivt välja en utlandsresa, alla dagar i veckan. Däremot är jag inte missunnsam. Jag hoppas Lise och barnen får det jätteskönt. Och det är jag alldeles övertygad om.

Själv ska jag som sagt till Båsenberga för en tvådagarsduvning med våra nya handledare, Psykologpartners AB. Jag hoppas och tror att det kommer att bli riktigt bra, jag tillhör ju falangen som efterfrågat handledning i flera års tid. Jag tror att det är nyttigt att ha en neutral och objektiv part att bryta sig mot i det här många gånger rätt komplicerade jobbet. Vi får se i morgon hur bra de är, chiefen har goda erfarenheter av dem i alla fall, säger hon. Får väl lita på det.

Inga kommentarer: