tisdag, november 15, 2011

Absolut ingen idé att polemisera med skolinspektionen

Det visste jag ju från början egentligen, men när deras preliminära bedömning kom tillbaka för faktagranskning så kunde jag ändå inte riktig låta bli, jag tyckte nog att en del skrivningar var i tuffaste laget nämligen. Det hade jag inte mycket för. Bäst att hålla truten, annars blir det väl ännu värre...

Annars hände det väl inte så mycket idag. Var ute i Hardemo och pratade med Rebecca, Ingegerd och Eva. Katterna växer och har det bra säger Eva, vi får se om vi kan komma ut till Kånsta en sväng och kika på dem i helgen...

Jag var inne i Örebro och hämtade hem "Hello-Kitty-gitarren" efter jobbet också. Den har blivit rätad i halsen och fått stallet nedfilat och det blev som en ny gitarr nästan. Nu går den finifinfint att spela på. Ska nog ta med den till storsamlingen på jobbet i morgon.

Nu ska jag gå och sova - det ska bli skönt.

Inga kommentarer: