fredag, augusti 08, 2008

Jag är inte bara curlingpappa - jag är prylbög också....

För att ingen ska ta illa upp vill jag gärna redan här skriva att det är helt okej att vara homosexuell. Flera av mina bästa vänner e.t.c. e.t.c... Det eventuellt nedsättande i ordet prylbög ligger i så fall i det där med "pryl"

Men inte ens det kan vara ett skällsord när man sitter på verandan och njuter av sitt trådlösa nätverk och av den ASUS EE PC 900 som man ska ge bort till sin dotter ikväll...

ASUS EE PC 900 är den minsta bärbara dator jag sett, den väger mindre än ett kilo, har en niotumsskärm och trådlöst nätverkskort (såklart). Den funkar klockrent och kostar strax under 3000:-

Nu kan Agnes få msn:a och jag ägna mig åt mitt och det här blir hur bra som helst och när jag åker till Sydafrika kan jag ta med den här lilla sötnosen som blogdator...

Inga kommentarer: