lördag, oktober 23, 2010

Jag är med Spotify, äntligen!!!

Som jag väntat på den inviten... Tack Bertil! Nu har jag lyssnat på allt från "Radar Love" till "Tårar över city", "Seasons in the sun" och "Rhinestone Cowboy" med Glen Campbell. Den sistnämnda fyllde jag ett helt C-60-band med när jag blev med kasettbandspelare 1976 eller så. Vansinnigt vacker uppgång, stråkarna virvlar, basen klättrar så fint, klart jag blev tagen... Musikaliskt schizofren har jag varit eversince, men det ser jag mest som en tillgång. Just nu rullar "In kommer Gösta" med Träd, Gräs och Stenar från Gärdesfestivalen... Bara det...

2 kommentarer:

Katarina sa...

Nu ser vi bara fram mot att du delar dina Spotify-listor med oss på Facebook! :)
Sånt pysslar inte jag med, men jag lyssnar på andras! Litet som gamla goda tiders Blandat Bandat!!!!

The Hawk sa...

Sorry, vet inte hur man gör. Får skriva här i stället...