söndag, oktober 03, 2010

Barnadag

Det var lördag och dags för Tuvas 8-årskalas, i år skulle det utspelas i Hallsbergs simhus. Agnes och jag åkte dit och mötte upp med Tuva och Lise och snart nog kom gästerna, inte riktigt så många som väntat, men det blev bra ändå. Lek och sim och lite frågesport om Tuva, så var det korv och glass och godispåse. Tuva fick fina presenter och jag tror både hon och hennes kompisar var nöjda.

Så fick vi med oss Hillevi och Hedvig hem och så småningom slutade det hela med att Tomas dök upp med Kinamat och att vi "lite större" såg "Hajen"tillsammans. Dessutom en dubbelövernattning. I morse såg det ut som sju svåra år här och jag hoppas innerligt att Agnes uppfyller sitt löfte om att hjälpa till att göra i ordning.

Nu är barnen med H & H en stund och jag passar på att vila mitt trötta huvud.

Inga kommentarer: