tisdag, april 27, 2010

Tom Alandh intervjuade Annika Östberg ikväll...

En del tycks aldrig vilja glömma och förlåta och av somliga har hon jämförts med mången rå sälle och förhärdad mördare. Det finns de som tycker att hon kunde ha ruttnat därborta i sunny California...

Jag tittade på programmet och kände stor värme och jag kan bara säga "välkommen hem". Hoppas du får leva resten av ditt liv i frid och lugn och ro.

Jag tycker att det är stort att kunna värdesätta sitt liv på det sätt som Annika Östberg gav uttryck för, det verkade som om hon kommit till ro, accepterat det som hänt och gått vidare. Det skulle vi nog alla behöva. Jag och många med mig har en del att lära när det gäller den biten.

1 kommentar:

Susanne sa...

Där skrev du det jag tänkte. Blev berörd men också glad av hennes sätt att tala om sig själv och sitt liv. Såg inte från början så jag hoppas det går i repris.