tisdag, april 27, 2010

Och natten gick och det blev morgon...

Jag somnade på soffan och vaknade till vid halvfyra, släpade mig in i sängen och fick tre timmars sömn där också. Hittade ett gulligt sms på telefonen och blev glad för det och genast kändes livet något enklare...

Mattias och Malin ringde från frukost (börjar vid 13.40) och vi pratade om ditt och datt och älgar och prinsessor en stund och sedan var det bara att ge sig i kast med livet igen.

Ringde några samtal och försökte få lite styrsel på det som stört mig under gårdagen och bestämde mig sedan för att jag gjort det jag kunnat göra. Med det lät jag mig nöja.

Föräldramöte på Agnes spår på Skogstorp på kvällen sedan och information om smart drugs och annat elände... Inte lätt att vara tonåring i Sverige idag inser jag, kanske inte bara av den anledningen heller men...

Inga kommentarer: