lördag, mars 14, 2009

Jag blir säkert inte vinnare när man räknar ihop alla siffrorna...

...men en moralisk segrare är jag i alla fall... (för mig själv)

Jag tog ettan, missade Caroline a. U som jag såklart hoppades på men inte riktigt vågade riskera min tjugolapp för... Jag hade fyra inom de fem bästa...

Egentligen är det väl inte så mycket att hoppa jämfota för och vad då, det är ju bara musik, och musik kan man som bekant inte ens tävla i...

Dock tycker jag att hon är läcker Malena Ernmalm, hon sjunger som en gudinna och hon är fullständigt iskall... Etta eller sist i ESC, vi får se...

Måste hitta någon platta med henne när hon är i sin normala omgivning. Googlar snabbt och hittar Naxos sida här. Ingen "Trollflöjt" ännu, men det lär väl snart bli en Papagena, allt annat skulle förvåna mig, med den koloraturen...

T.H höll med mig redan vid delfinalen. That´s cred, man!!!

Inga kommentarer: