torsdag, mars 26, 2009

Första gången jag blivit hotad med stryk på grund av något jag skrivit...

En Tomas från Falun gillade inte det jag skrev om Tobbe Holm några inlägg längre ner... Han kommenterade det så här intelligent: (och anonymt såklart...)

"Tack vare aftonbladet har jag hittat till din lilla stinkande blogg av skit. Jag har sett Tobbes huvud och hans ärr, hur den senaste operationen gick vet jag inte än. Du kan dra åt helvete, din skäggiga jävla Kumla-pajas. Nästan så jag vill åka till Kumla enbart för att se hur tuff du är öga mot öga."

Vad svarar man på sånt? Jag har ju slutspelsskägg...

Men om nu någon annan också skulle ha valt att missförstå det hoppas jag självklart på Holms snara tillfrisknande. Allt annat vore ju förskräckligt. Att han sedan lämnade Kumla hockey som en pajas är en annan (och i grunden mindre viktig) sak.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad menar du med anonymt, vill du ha mer uppgifter? Jag står för varenda ord även om jag kan hålla med om att skägg-angreppet var lågt. Så otroligt arg bara. Tycker fortfarande att ditt inlägg om Tobbe är sanslöst lågt och svårt att misstolka. Men sen är jag ju lite ointelligent också...

Slutspelskägg förresten? Spelar Kumla playoff till div 2 eller...;-). Skitlag.

The Hawk sa...

Nä det känns som det kvittar. Kanske bäst att inte veta ;-)

Du, det var många i Kumla som blev kanonglada när T.H kom tillbaka från Danmark, jag också. Sen försvann han veckan före säsongspremiären i höstas, under rätt underliga förhållanden. Det tyckte många (och jag också) var rätt fult gjort. Därav mitt möjligen misslyckade försök att skämta. Men jag tror inte någon i Kumla önskar livet ur honom för den sakens skull. Definitivt inte jag. Nu lägger jag ner det här. Du har fått säga vad du ville och jag har svarat.

Det blev inget playoffspel för Kumlas del överhuvudtaget, dessvärre, men vi är väl på halvhyfsad divisionettnivå. Får duga åt oss... Men vad gäller skägget menade jag såklart slutspelet i korphockeybockeyn.