söndag, februari 10, 2008

Mardrömmarnas mardröm

Nu kan det inte bli värre. Jag vaknade 04.30, genomsvettig, bilden inristad på insidan av ögonlocken. Hur jag än blinkade så satt den kvar. Jag var tvungen att gå upp och dricka vatten, kissa och röka för att inse att det inte var på riktigt.

Vilken skräckvision jag såg?

Mig själv i blå klänning med flaggor på kjolen, plymer i handen, vippande runt på Scandinaviums scen, fånigt leende mot... Christer Sjögren... Umpa-umpa-trumpeter, min mamma var också där och skrålade "aj lavv ajropa".

Jag har knappt inte hämtat mig än. Vad är det för land jag lever i?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu väntar vi bara på Singstar Schlager 2008... Eller hur?

Tänk att höra hela Baldergatan vråla... Med Christer och Carola...

/Katarina

Anonym sa...

Ojojoj...