torsdag, mars 08, 2007

Vilken kontaktsugen kille

Internet är verkligen ett ställe vad som helst kan hända. Man kan stöta på en "kontaktannons" som den här till exempel:

"...Jag föredrar kvinnor men kan tänka mig även män sexuellt dock så är jag mest intresserad av kvinnor inom det sk kärleks livet. Jag föredrar blonda dock är detta inget måste och inte häller rasistiskt menat. Tycker dock inte bruneter är avtändande absolut inte men tänder lite extra på blondiner dock finns det ju såklart bruneter som är hetare än blondiner och tvärt om men jag menar om två personer ser likadana ut (en äggs tvilingar) Och den ena skulle ha blonderat håret skulle jag föredra hon ;) Jag föredrar rakade framför buskar detta är häller inget måste. Dock så tycker jag det är mer okej att kvinnor inte är helt rakade men på män så tycker jag inte det ska vara någon alls..."

Stackars lille Lasse, han försöker verkligen helgardera sig. Man är väl inte rasist bara för att man föredrar blondiner före bruneter. Man är väl inte bög bara för att man kan tänka sig en kille om det inte finns någon intresserad kvinna inom det sk kärleks livet. Är man tillräckligt upphetsad är det väl som det gamla ordspråket säger; "Anything goes". Med eller utan buske.

Lycka till Lasse, i värsta (bästa) fall får du väl ta en manlig brunet.

Inga kommentarer: