torsdag, oktober 27, 2011

Torsdagskväll i timmerkojan...

Snart helg igen, skönt det får jag väl säga... Tröttheten är rätt stor nu, i slutet av oktober. Ledningsgrupp och rektorsintervjuer på jobbet och sen iväg till Marieberg med Agnes och Tuva för att köpa in en (som jag förstått det) fullständigt livsnödvändig tingest kallad plattång. (Ett sånt där ord som borde ha 3 t:n.)

Vete fasen vad man ska ha en sån till, locktång har man ju hört talas om men... Nå, sexhundra kronor fattigare blev jag, men nu är hushållet i alla fall begåvat med en sådan tingest. Jag tror jag ska ta och platta mig lite i morgon så blir jag säkert jättefin.

2 kommentarer:

Susanne sa...

Gör det Håkan man får en helt ny look. Supercoolt!

The Hawk sa...

Jag plattar och plattar men jag ser likadan ut i alla fall.