måndag, oktober 24, 2011

Jag har inte känt mig riktigt bra idag

Jag tror inte det är något allvarligt, men jag har frusit och känt mig lite dizzy vid ett par tillfällen. Säkert bara en höstförkylning, men jag blir ju numera lite småskraj när sånt kommer till mig. Då blir jag påmind om skröpligheten för ett år sedan och dit vill jag inte igen... Vi får väl se åt vilket håll det barkar...

Annars har en stor del av dagen gått åt till att intervjua presumtiva kollegor - Kumla har tre rektorstjänster ute just nu. Det är spännande att möta de sökande. De har väldigt olika bakgrunder och olika skäl till att vilja bli skolledare. En del är bättre att tala för sig än andra, usch, det var länge sen jag var på anställningsintervju. Det är inte något jag längtar till heller för den delen...

Inga kommentarer: