torsdag, december 16, 2010

Home, sweet home...

Nu är jag hemma igen, jag och tusentals piller, med nyinköpt "dosett" för att kunna hålla i ordning på alla dessa små tabletter. Struntar jag i. Huvudsaken är att jag är hemma, att jag blivit så pass mycket bättre att jag ska kunna ta hand om mig själv igen. Men först heltidssjukskriven till årsskiftet, därefter tre veckor på halvtid, sen får vi se sade läkaren...

Nu ska jag göra något gott av det här eländet, se till att bli riktigt frisk under tiden. Det får bli mitt löfte för dagen.

7 kommentarer:

Britt T sa...

Skönt att det går åt rätt håll
Krya på dig!
Kram

Anonym sa...

Gott att höra Håkan.
Vi har avnjutit jultårtan idag, men saknade din närvaro.

Malin

Regn sa...

Det var riktigt skönt att höra Håkan!
Ta hand om dig nu, det blir bästa julklappen!
Stor kram från Eva L

FrkLugn sa...

Välkommen hem och in i dosettklubben!

The Hawk sa...

Tack för glada tillrop! Jag vill ha en lika fin dosett som du Ingela, köpte du den på ett av de nya flashiga apoteken?

FrkLugn sa...

Min dosett är köpt på riskkapitalbolaget Seguhlas drogfilial i Kumla.

Unknown sa...

Tom Bombadill hälsar dig välkommen back home! Hoppas på snart återseende!