torsdag, december 23, 2010

Dan före dan,

det var inte mycket att tveka på, bara att ta sig fram till Maxibutiken för att i alla fall få tag på de mest nödvändiga av julklappar, de till barnen.

Det var en pärs kan jag säga, på många sätt, men det gick vägen. Agnes var med och höll koll på mig så jag inte svimmade.

I kväll har vi lagat köttbullar, precis som vi alltid gör. Det ser ut att bli jul i år också.

Se till att ha en lugn och vilsam jul, ta hand om er själva och varandra, gläds åt livet så gott ni kan, det kan mycket väl vara det enda liv ni har...

God jul säger jag till er! Vi hörs säkert en sväng i morgon också...

2 kommentarer:

Britt T sa...

God Jul Håkan till dig och din familj!
Här kommer den glada invasionen på annandagen. Får rå om barnbarnen under mellandagarna, längtar :)
Var rädd om dig!

The Hawk sa...

Jag antar att du ser fram mot invasionen Britt! För egen del ser jag fram mot att få höra dig berätta om din Sydafrikaresa, det har ju inte blivit av än.