tisdag, juni 24, 2008

Någon materialist har jag ju aldrig varit...



...inte heller särskilt intresserad av tekniska underverk... (Tycker jag själv alltså. Lise har en delvis annan uppfattning.)

Men den här lilla I-poden har jag verkligen förälskat mig i. Det får ju plats hur mycket musik som helst. Om man inte är allt för skumögd kan man också titta på film i den. Jag har kisat mig igenom "Untraceable" och "Apocalypto" och man kan nästan se vad som händer... Megacoolt.

Nu har jag bestämt mig för att plocka ut världens 1500 mest nödvändiga sånger att fylla den med och det är ett styvt jobb kan jag meddela. Det fyller hela min vardag just nu.

I går hittade jag dessutom en "resehögtalare" att komplettera den med. 999:- på teknikmagasinet. Den är så "yeah yeah wow wow".


2 kommentarer:

Regn sa...

Apocalypto var nog rätt typ av film för den mimimala screenen... antingen springer dom åt ena hållet....eller det andra. Spelade liksom inte så stor roll vilket. Apropå "viktiga tekniska apparater" - säg inte att du belamrat nya köket med en massa maskiner redan!

The Hawk sa...

Men som dom springer... *S*

Nädå, inte en massa maskiner, bara vinkyl och fatölsberedare. Det viktigaste helt enkelt!