måndag, juni 30, 2008

Läser på tv-kanalen Sky:s hemsida att...

..."the Secretary" blivit vald till världens sexigaste film, ever...

Maggie Gyllenhaal & James Spader har ett spännande och mångfacetterat förhållande och jag gillar verkligen filmen. (Och lovestoryn i sig. Den har många bottnar och jag är mäkta imponerad över skådespeleriet från alla medverkande. Jeremy Davies inte minst...)

En kollega fick en kopia. Något anade jag att hon rodnade när hon berättade att "jag såg den för tredje gången, men jag fick sluta kolla när barnen kom ner och undrade varför tanten skrek så förskräckligt"...

Brollan Jake kom in som tvåa med sin cowboy-kyss-scen från "Brokeback mountain". Den var helt okej, men Maggie är definitivt snäppet vassare. Smisk är skönt, i alla fall på bio...

3 kommentarer:

Regn sa...

*spetsar öronen*

The Hawk sa...

You´re gonna get it!

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar