onsdag, december 26, 2012

Jag börjar faktiskt få lite resfeber...

Inser att det inte är långt kvar nu. Hir mycket pengar behöver man ha med sig månntro? Vi ska bo på TransAsia i Colombo de första dagarna och det är ju inte särskilt billigt om jag ska vara ärlig, men det är klart att alla hotell inte kommer att ha den standarden - och de priserna... Men det är ju faktiskt nyårsafton och vi kommer att vara jetlagade och... Det är säkert värt det.



I Kandy tror jag vi ska bo på Mahaweli reach hotel som jag minns som en riktig höjdare också. (Minns dessutom hur en i ett resesällskap en gång knaprade Imodium i en vecka och tyckte han mådde så himla bra i magen. Till han bajsade på sig i lobbybaren och rusade upp på rummet och inte kom ut på två dagar. :) Shit happens!)



Nå, hotellen är naturligtvis inte det viktigaste. Jag bara hoppas att vi får det riktigt bra och lugnt och skönt och en massa upplevelser.

Inga kommentarer: