onsdag, april 18, 2012

Dagarna dom går och går...

Men vad händer egentligen? Ingenting känns det som, inget värt att rapportera om här i alla fall... Inget "roligt".

Jag känner mig supertrött och på halvtaskigt humör. Kanske beror det på den där omorganisationen som väntar på jobbet och som jag misstänker kommer att få konsekvenser för mig på endera eller andra sättet. Det är inte så att jag inte kan tänka mig att byta arbetsplats och medarbetare till vilket pris som helst men jag trivs så bra där jag är och alternativen som jag sett hitintills har inte precis sett så lockande ut. Nå, jag får se vad det blir av det, i morgon bitti ska vi få se "förslaget" och få tillfälle att diskutera det. Ingen idé att spekulera känns det som.

I går var jag inne i Örebro och handledde i den "presumtiva skolledarutbildningen". Det är ett skojigt uppdrag, men det tar en massa tid också. Men så är det ju alltid. Man får prioritera.

Datorn varnar för sin snara död lika ivrigt som tidigare, men än har den inte packat ihop för gott. Nu är jag i alla fall klar med all säkerhetskopiering och nu får den gå så länge som möjligt. Sen får jag väl leta pengar i någon madrass när det blir dags.

That´s all folks. För nu, anyway.

Inga kommentarer: