tisdag, februari 14, 2012

Stackars stackars mig...

Nå, allting är ju relativt. Men igår förmiddag haltade jag lätt på högerfoten. När jag kom hem på eftermiddagen hade jag så jäkla ont så jag knappt kunde stödja på den. Det brände och isade om vartannat, så kom det smärtilningar och det var fullkomligt vidrigt. Väderomslag? Gikt? Övervikt? Hallux valgus? Jag vet inte, jag vet bara att det kostade mig en trevlig kväll och gav mig en sömnlös natt. Ringde vårdcentralen idag, men någon läkare tyckte de inte jag skulle träffa, däremot en sjukgymnast. Ringde sjukgymnasten och fick en tid om en vecka. Då har det säkert gått över, men jag går dit i alla fall...

Vad annat? Inte mycket. Snön föll ikväll och nu börjar det se ut som vinter. I mitten på februari. Vad ska det vara bra för?

Inga kommentarer: