söndag, februari 19, 2012

Dagen efter "Made in Närke"

kan jag inte låta bli att garva åt Lasse Litzéns sågning av eventet vi deltog i. Jag ska inte göra någon egen recension av föreställningen. Jag nöjer mig med att le lite. Johan, Agnes & jag hade i alla fall jätteroligt och jag tycker dessutom att vi gjorde så gott vi kunde och att det lät riktigt bra. Vi får väl se om den där filmen som spelades in kommer ut någon gång. I så fall länkar jag naturligtvis dit.

I eftermiddag får jag "bänka mig framför datorn" för att hålla koll på vad som kan vara Kumlas sista hockeymatch för säsongen. Vi får se hur det blir. Det är flera komponenter som ska landa rätt om det ska bli någon fortsättning.

1 kommentar:

Susanne sa...

Litzén tycker uppenbarligen inte om oss eller ni var väl bra iaf=) Blev lite grinig över att vi fick en recension och inte Länsteatern, så kändes det men det här var väl knappast tänkt som en revy. Han har inte bemödat sig med att se vare sig Visor och Klavertramp (som jag tycker är det mest genomtänkta vi gjort) eller Julshowen som blev jättebra. Men han kan kanske bedöma
det ändå, synsk kanske. Nåja vi fick ju lite publikförsvar.