onsdag, september 07, 2011

En dag fylld av skolinspektionsdokumentation

Herreminje, vilket långt ord...

Allt vill de se, skolinspektionen... De vill ha dokumentation av i princip allt som pågår inom skolans väggar, allt från kvalitetsredovisningar till planer mot kränkande behandling till åtgärdsprogram till ordningsregler till timplaner till... You name it. Inget att säga om, bara att rätta in sig i ledet och därför har jag denna dag och ett par till (som kollegan Hasse uttryckte sig) "bott i datorn". Nu är det i alla fall klart. Skönt det.

Hockey på kvällen sedan. Kumla spöade Falu if med 4-2 och jag har skrivit referat till hemsidan. Tänk att jag får skriva om hockey, jag som inte ens kan stå på ett par skridskor...

Hockey ja... Stefan Liv och ett helt hockeylag har försvunnit, störtat, brunnit. Usch vilken tragedi. Jag har gråtit en stund vid tv-apparaten. Vila i frid.

Inga kommentarer: