torsdag, september 16, 2010

Sms-konversation med Agnes, part 2.

Tror jag haft rubriken någon gång förut nämligen. Titeln må vara densamma, men innehållet är definitivt nytt. Den här gången handlar det om sakliga argument i en het ideologisk kamp. Jag känner att jag fick stryk.

pip pip: "Vi hade skolval idag jag röstade på miljöpartiet"

pip pip: "Fähund! Du ska ju rösta på Vänstern. Kram"

pip pip: "Nae jag valde mellan vänstern och miljön och jag får faktiskt rösta på vad jag vill"

pip pip: "Inte om du ska bo hos mig"

pip pip: "Nehe då stannar jag väl här då:)"

pip pip: "Gröntomte!"

pip pip: "vänster Gubbe"

pip pip: "Miljökramare. Tänk på älgarna."

pip pip: "VÄNSTERTOKAR åker runt i era bilar och bara gasar BRUUUMMMM"

pip pip: "Jag älskar dig ändå. Cykla du till skolan om du vill."

pip pip: "CIGG RÖKARE DU FJÄRTAR NOG SNART CIGG SÅ ALLA BUSKAR DÖR! But I love iaf"

pip pip: "Vilket påhopp..."

pip pip: ":-)"

pip pip: ";-) Din lilla bärfis!"

pip pip: "8) !!!!!"

Bara att ge sig. Och Miljöpartiet är ändå okej. God bless!

2 kommentarer:

FrkLugn sa...

Underbart! Måste genast förhöra mig om vad Stora H röstade på.

Susanne sa...

Like it!