tisdag, augusti 03, 2010

Jag får väl sälja det här jäkla huset...

Hopplöst att vara så fruktansvärt opraktisk, jag hatar det. Idag skulle jag göra ett trädgårdsryck, men av det blev intet. Gräsklipparen vägrade starta. Bensin fanns, olja med, jag ryckte i alla sladdar för att se att de funkade, tryckte på flödarknappen som man skulle, hade av tändstiftshatten och torkade av den ifall det kommit någon loppa. Hjälpte inte. Jag slet i snöret till jag fick ont i axeln och var genomsvett, sen sparkade jag på den dumma gräsklipparen och tog trimmern för att hyfsa till lite kanter i alla fall. Då hade trimmersnöret liksom försvunnit in i snurrhjulet och jag fick inte fram den igen. Kastade trimmern på gräsklipparen och gick in och vattnade blommor. Det kan jag i alla fall.

Nån som vill köpa ett litet hus billigt? Eller hjälpa till med en gräsklippare?

3 kommentarer:

Agnes sa...

Jag bor iaf kvar i mitt rum ;)<33

The Hawk sa...

OK. Jag får göra om annonsen.

"Litet någorlunda nyrustat hus med (snart) tonåring boende i ett rum säljes billigt vid snabb affär. Hon diskar inte, men dammsuger vid behov. Annars snäll och schysst. Gräsklipper endast motvilligt."

Nä då, vi ska nog bo kvar. Saknar dig. Kram Pappsen

Agnes sa...

:)